Hulp nodig?

Bespaar tijd! Vind uw antwoord in onze FAQ

  • Waar kan ik de Phytomer producten vinden?

    De producten van Phytomer worden uitsluitend verdeeld in kuuroorden en instituten. Om uw dichtstbijzijnde verkooppunt te vinden, consulteer onze Store Locator.

  • Zijn de producten van Phytomer getest op dieren?

    In overeenstemming met de Europese regelgeving voeren wij geen dierproeven uit.

  • Kunnen de Phytomer producten tijdens de zwangerschap worden gebruikt?

    De meeste van onze producten zijn niet contra-indicatief voor gebruik tijdens de zwangerschap. Zwangerschap is echter een zeer specifieke fysiologische toestand en wij raden u aan een arts te raadplegen om het gebruik of de toepassing van cosmetische producten te bevestigen.

  • Hoe kom ik meer te weten over de ingrediënten?

    U kan de samenstelling vinden op het etiket (ingrediëntenlijst) van elk van onze producten en in de beschrijving die eraan is gewijd op phytomer.be.
    Wij staan uiteraard tot uw beschikking indien u meer informatie wenst.

  • Zijn uw producten glutenvrij?

    Onze producten zijn niet gericht op de behoeften van speciale diëten. Bijgevolg beweren wij niet "glutenvrij" te zijn en controleren wij de afwezigheid van gluten in onze producten niet.

  • Waar worden uw producten vervaardigd?

    In Bretagne vervaardigt Phytomer al zijn producten in zijn eigen laboratorium in de baai van Mont-Saint-Michel. Wij controleren het hele productieproces en gebruiken in elke fase milieuvriendelijke methoden.

  • Moet ik een account aanmaken om online te kunnen bestellen?

    Het aanmaken van een account wordt aanbevolen omdat u dan uw persoonlijke gegevens kan opslaan en tijd kan besparen bij een volgende bestelling. U hebt ook toegang tot uw persoonlijke ruimte waar u uw bestellingen kan volgen en uw persoonlijke gegevens kan wijzigen. U kan kiezen voor de optie "Snel bestellen", waarvoor u geen Phytomer-account hoeft aan te maken, maar waarbij u uw persoonlijke gegevens een tweede keer moet invoeren wanneer u een toekomstige bestelling plaatst.

  • Wat is het doel van mijn persoonlijke informatie?

    Models on Mission verwerkt de contactgegevens (naam of benaming, adres, e-mailadres, telefoon- en faxnummers) van de klanten en andere gegevens (waaronder taalkeuze, contractgegevens) die nodig zijn voor het beheer van haar producten en diensten, waaronder de uitvoering van de overeenkomst met de klanten en de promotie van haar producten of diensten.

  • Ik ben mijn wachtwoord kwijt:

    Als u uw wachtwoord kwijt bent, kan u automatisch een nieuw wachtwoord instellen:
    - Klik in het inlogvenster op "Wachtwoord vergeten?".
    - Vul uw e-mailadres in
    - Klik op "Een resetlink verzenden".
    - U ontvangt een e-mail met als onderwerp “Bevestiging van wachtwoordaanvraag".
    Als u de e-mail niet ontvangt, controleer dan uw spamfolder.
    - Klik in deze e-mail op de link om uw nieuwe wachtwoord te kiezen
    - Voer op de pagina uw nieuwe wachtwoord in en klik op "Verander wachtwoord".

  • Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

    Wij bieden gratis levering aan in het dichtstbijzijnde Phytomer instituut. Om te weten te komen welk instituut het dichtst bij u in de buurt is, kan u de contactformulier.

  • Hoeveel bedragen de leveringskosten?

    Nous offrons la livraison gratuite à l'institut Phytomer le plus proche. Pour connaître l'institut le plus proche de chez vous, veuillez consulter le Store Locator raadplegen.
    Wij rekenen €8 bezorgkosten aan voor thuisbezorging. Gratis thuisbezorging is mogelijk vanaf €80.

  • Is de betaling veilig?

    De online betaling is volledig veilig en vertrouwelijk. De banktransactie gebeurt rechtstreeks tussen u en onze betalingspartner: Mollie. Uw bankgegevens worden op geen enkel moment doorgegeven via de website van Phytomer.
    Voor bestellingen die aan instituten worden geleverd, gebeurt de betaling rechtstreeks bij het afhalen van de producten in het instituut, overeenkomstig de verkoopvoorwaarden van het instituut.

  • Wat is 3D Secure?

    Wij gebruiken 3D Secure op onze website. Dit systeem is een veilig betalingsprotocol op het internet. Het beperkt het risico op fraude door uw identiteit te verzekeren door een code naar uw mobiele telefoon te sturen. Deze code is nodig om uw bestelling te valideren.

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    U kan de status van uw bestellingen volgen en uw factuur op elk moment downloaden op uw persoonlijke ruimte, rubriek MIJN BESTELLINGEN / Overzicht & details.
    Indien u geen account hebt aangemaakt, klikt u op de link "Bestelling volgen" in de bevestigingsmail van uw bestelling.

  • Wat zijn de levertijden?

    Levering aan huis : de producten worden thuis geleverd binnen gemiddeld 3 à 5 dagen na validatie van uw bestelling. Deze tijden kunnen variëren afhankelijk van uw geografische zone.
    Levering in een instituut : de producten worden geleverd binnen gemiddeld 3 à 5 dagen na validatie van uw bestelling in uw gekozen instituut, tijdens de openingsuren van het instituut.

  • Mijn bestelling is onjuist/onvolledig

    Elke anomalie betreffende de levering moet binnen 8 kalenderdagen na de leveringsdatum aan de klantendienst van PHYTOMER worden gemeld per e-mail aan "info@phytomer.be".

  • Hoe retourneer ik een product?

    U kan een retourzending aanvragen in de rubriek “Mijn bestellingen”. Phytomer valideert deze aanvraag en bezorgt u een retour bon.
    U hebt 8 kalenderdagen na de datum van de levering om producten waarover u niet tevreden bent op eigen kosten terug te sturen en uw bestelling te annuleren. De producten moeten in hun oorspronkelijke, ongeopende verpakking en staat teruggestuurd worden met de leveringsbon naar het volgende adres: NEOLABO BV - Sluizeken 34 B-9620 ZOTTEGEM.
    Indien aan bovenstaande voorwaarden is voldaan, vergoedt Phytomer de bedragen voor de producten en de oorspronkelijke leveringskosten. Voor bestellingen die aan instituten worden geleverd, is elke terugzending van producten onderworpen aan de algemene verkoopvoorwaarden die gelden in het door u geselecteerde instituut.

  • 18. Ik wil graag met iemand in contact worden gebracht.

    Als u geen antwoord hebt gevonden op uw vragen, staan wij tot uw beschikking per e-mail “info@phytomer.be” of per telefoon op +32 (0)9 337 70 25.